مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 21:352020-11-30سياسي

توزیع 1800 بسته معیشتی توسط موسسه خیریه آبشار عاطفه ها  از ابتدای امسال در هرمزگان


مدیر امور شعب موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در استان هرمزگان از توزیع یکهزار و 800 بسته معیشتی در سال جاری به ارزش ریالی 500 میلیارد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، با نابودی رژیم طاغوت و به بار نشستن نهال انقلاب که اکنون 42 سال از آن می گذرد و این نهال نوپای آن روزها با گذر زمان روز به روز به درختی تنومند و استوار تبدیل شد.

انقلابی که بنیان گذار کبیر آن، امام خمینی(ره) بیش از هر رهبر دیگری، بر رفاه و احقاق حقوق مستضعفان تاکید کردند و بیش از همه از زاغه نشینان گفتند و در واقع این انقلاب را متعلق به آن ها دانستند و در این راستا و جهت فقر زدایی و کمک به مردمان کم بضاعت دستگاه هایی چون کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و .

تاسیس شد تا باری از دوش مردم نیازمند بردارند و به نوعی نیاز آن ها را برطرف کنند و در نهایت مردم را به سمتی سوق دهند و یاری کنند که دیگر بی نیاز از کمک آن ها شوند و در واقع با بسترسازی زمینه هایی چون آموزش کسب حرفه، دادن تسهیلات کم بهره و.

مردمان نیارمند خود صاحب کسب و کار شوند و دستشان در جیب خودشان باشد و حتی عده ای دیگر نیز بر سرکار آورند.

اما آنچه اینک و به خصوص در این چند سال اخیر که تورم و گرانی افسار گسیخته ای را شاهد هستیم و به نوعی قیمت ها وگرانی کالاها لحظه ای قابل لمس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1800 بسته معیشتی توسط موسسه خیریه آبشار عاطفه ها  از ابتدای امسال در هرمزگان

توزیع 1800 بسته معیشتی توسط موسسه خیریه آبشار عاطفه ها  از ابتدای امسال در هرمزگان